Ostutingimused, privaatsuspoliitika ja tagastamisõigus
1. Üldsätted
1.1 Käesolevad tingimused kehtivad e-poe www.falcosport.ee ja www.laertes.ee omanikfirma Laertes OÜ
(edaspidi Müüja) ning e-poe klientide (edaspidi Ostja) vahel müümise ja
ostmisega seoses tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Müüja on õiguse käesolevaid tingimusi ilma ette teatamata muuta või täiendada. Muutustest teavitatakse www.falcosport.ee ja www.laertes.ee veebilehel ja need astuvad jõusse veebilehel avaldamise hetkest. Juhul, kui tellimus edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid ostutingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest ostmisel tekkivaid
õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. Kliendi andmed ja andmekaitse
2.1 Kogutud isikuandmeid kasutatakse meie teenuse pakkumiseks ja kauba kohaletoimetamiseks ning muude kohustuste täitmiseks.
2.2 Isikuandmeid võidakse andmebaasist väljastada kohaldatavate õigusaktidega lubatud ja nõutud määral, näiteks ilma piiranguteta riigiasutustele.
2.3 Teil on õigus kohaldatavate õigusaktidega lubatud määral teada,
missuguseid isikuandmeid on Teie kohta meie andmebaasi kogutud. Samuti võite Te
taotleda meie andmebaasis Teie kohta leiduvate mitteterviklike, ebaõigete või
aegunud isikuandmete täiendamist, parandamist või kustutamist. Isikuandmeid
säilitatakse meie e-poe turvalises, tulemüüridega kaitstud võrgus.
2.4 Isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
2.5 Meie e-pood võib teie kohta koguda järgmisi andmeid:
3. Kaupade kättesaadavus, hind ja informatsiooni täpsus.
3.1 Kõik hinnad e-poes sisaldavad 22% käibemaksu.
3.2 Kaupade kättesaadavus ja hind võib e-poes muutuda. Muudatused jõustuvad
nende veebilehel avaldamise hetkest alates.
4. Tellimuse esitamine.
4.1 Tellimiseks saab Ostja Müüja e-poes pakutava kauba seast valida endale
sobiva ning lisada selle ostukorvi. Ostukorv luuakse hetkel, kui esimene toode
on lisatud ostukorvi ning on nähtav veebilehe paremas ülemises ääres.
4.2 Tellimuse vormistamiseks saab valida ostukorvi kiirvaatest kohe “KASSA” või ostukorvis vaates sees olles valida “VORMISTA TELLIMUS” nupp.
4.3 Tellimust vormistades on Ostjal vajalik täita küsitud väljad, sisestades kontaktandmed ja kauba kohalesaatmise aadress. Tellimust on võimalik esitada külalisena (ei vaja registreerimist) või on võimalik registreerida konto, mis võimaldab tellimusi jälgida, kontaktandmeid salvestada jne.
4.4 Tellimus edastatakse Müüjale, kui Ostja vajutab nupule “SAADA TELLIMUS”.
Müüja hakkab tellimusega tegelema, kui tellimuse eest on laekunud raha
täisväärtuses Müüja kontole.
5. Lepingu sõlmimine
5.1 Ostu-müügi leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil
Ostja on tasunud kauba eest täisväärtuses Müüja pangakontole või sularahas
Müüja esindajale.
6. Tellimuse tühistamine
6.1 Ostjal on õigus ekslik tellimus tühistada, teavitades sellest Müüjat meili,
telefoni või muude kanalite kaudu.
6.2 Tellimus tühistatakse automaatselt, kui Ostja ei ole sooritanud makset kolme
tööpäeva jooksul peale tellimuse teatise saamist.
7. Kaupade eest tasumine
7.1 Ostjal on võimalus valida ostu eest tasumiseks järgmiste makseviiside
vahel: pangaülekanne Müüja pangaarvele või kaubale ise järeletulles sularaha/
kaardimakse aadressil Kastani 48g, Tartu
50410.
8. Kaupade kohaletoimetamine
8.1. Omniva Pakiautomaat -
võimalik tellida kaup Omniva pakiautomaati, selleks saab Ostja tellimust
vormistades valida rippmenüüst sobiva pakiautomaadi, millest soovib kauba kätte
saada.
- Müüja saadab kogunenud tellimused välja kaks korda nädalas, teisipäeviti ja neljapäeviti v.a riiklikud pühad, kui Ostja makse tellimuse eest on laekunud hiljemalt teisipäevaks või neljapäevaks enne kella 12.00.
- Kaup jõuab soovitud pakiautomaati enamasti järgmisel päeval pärast väljasaatmist, ehk kas kolmapäeval või reedel.
- NB! Kuna osa e-poe kaupa on suuremate mõõtmete ja kaaluga, kui pakiautomaat võimaldab transportida, siis nende toodete, näiteks poksikottide, tõstekangide, võimlemismattide jne valimisel ostukorvi, ei paku veebileht pakiautomaadi transpordivõimalust.
8.2 Omniva kuller - on Omniva "Kuller Pluss" kullerteenus, mida Laertes OÜ kasutab veebipoest tellitud kauba klientidele kohaletoimetamiseks.
- Laertes OÜ väljastab koguneneud tellimused Omnivale kohaletoimetamiseks kaks korda nädalas, teisipäeviti ja neljapäeviti v.a riiklikud pühad, kui Ostja makse tellimuse eest on laekunud hiljemalt teisipäevaks või neljapäevaks enne kella 12.00.
- Päev pärast kauba üleandmist Omnivale, ehk kolmapäeval või reedel helistab Omniva kauba saajale ette või teavitab kauba saajat SMSi/e-kirja teel ning kauba saajaga lepitakse kokku sobiv aeg kauba kättetoimetamiseks.
- Kaup jõuab Ostjale kohale 3 päeva jooksul pärast teisipäeva või neljapäeva v.a. pühapäev ja riiklikud pühad!
- Kauba üldine kättetoimetamise aeg on ajavahemikus esmaspäevast reedeni kell 8.00 - 20.00 ja laupäeval kell 8.00 - 16.00 vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele.
8.3 Tulen ise järele - Võimalus Ostjal ise tellitud kaubale järgi tulla aadressile Kastani 48g, Tartu.
8.4 Transpordi hind:
1. Tellimusel alla 50 € on transpordi hind kaupa Omniva pakiautomaati tellides 2,50 € ja Omniva kullerit kasutades Eesti piires 5 €.
2. Tellimusel 50 Eurot ja üle selle, transport Eesti piires tasuta.
9. Ostust keeldumine ja kauba tagastamine
9.1 Vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele on füüsilisest isikust tarbijal
õigus ostu-müügi leping katkestada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba
kättesaamisest.
9.2 Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, on Kliendil õigus kaupa
proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses,
kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne
mõjutatus. Kauba proovimiseks Kasutamistingimuste tähenduses on kauba
samaväärne kasutamine nagu see on võimalik enne ostu sooritamist jaekaubandusasutuses
(kaupluses).
9.3 Ostu-müügilepingust taganemise õigus ei kehti kaupade puhul, mis on
spetsiaalselt valmistatud ostja soovide järele. Näiteks eritellimusel
erimõõtmetega valmistatud võimlemismatt või poksikott jne.
9.4 Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust
avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale
seadusandlusele.
9.5 Ostja nõustub kandma tagastamisega seotud postikulud, välja arvatud juhul,
kui Ostjale toimetatud kaup ei vasta tellitule.
9.6 Lepingu katkestamisel tuleb kaup viivitamatult (30 kalendripäeva jooksul)
tagastada.
9.7 Kauba tagastamise korral pakub Müüja võimalust kaup asendada teise kaubaga
koos hinna ümberarvestamisega.
9.8 Kui Ostja ei soovi asenduskaupa, kannab Müüja hiljemalt 14 päeva jooksul
Ostja pangaarvele tagasi kauba eest makstud summa. Tagasimaksmine toimub ainult
sellele arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.
9.9 Ostja nõustub võimalusega, et ostu-müügi lepingu katkestamise õiguse
kuritarvitamise korral keeldub Müüja teda edaspidi teenindamast.
Pretensioonide esitamise tingimused
1. E -poest ostetud toodete puhul kehtib eraisikule 24-kuuline pretensioonide
esitamise aeg.
2. Pretensioonide esitamise ajal on Tarbijal õigus toote tasuta parandamisele
või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja
tootmisvead ning töö, kui materjalide maksumus.
3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, hooldus, puhastus,
kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida
on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil
peale toote üleandmist Ostjale.
6. Müüja ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid
tasuta, kui see on põhjustatud:
• normaalsest kulumisest;
• ebaõigest kasutamisest või hooldamisest
• kliendile enne toote ostmist Müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;